my
Wybierz interesującą Cię galerię:

Green Velo - Łańcut
W dniu 17.04.2016r. odbyła się pierwsza wycieczka rowerowa z naszego Koła Terenowego Nr 32 przy Oddz. PTTK w Rzeszowie.
Uczestnicy zebrali się przed budynkiem naszego PTTK,było nas 17 osób, po zapoznaniu się i opowiedzeniu o warunkach bezpiecznej jazdy,ruszyliśmy w drogę.
Ulicami Rzeszowa tj. ul.Mickiewicza,Targową,Batorego, Zółkiewskiego, na Ciepłowniczą,
wreszcie ścieżką rowerową, ul. Rzecha do ronda, gdzie są znaki szlaku Green Velo.
Na całej trasie do Łańcuta, szlak prowadzi drogami publicznymi, najczęściej asfaltowymi przez m.Załęże, Krasne, Strażów. Nie ma żadnej wydzielonej,specjalnej ścieżki rowerowej
o której możemy tylko pomarzyć. Ok.godz.11.30 dojechaliśmy do parku przy Zamku w Łańcucie,
który o każdej porze roku cieszy oko, delikatna zieleń i kwitnące magnolie cudny widok i zapach.
Zwiedzanie Zamku pozostawiliśmy na inny czas. Wszyscy wyrazili chęć powrotu rowerami.
Około 13.30 wyjechaliśmy w kierunku na Wysoką do Albigowej do Starego Młyna na posiłek.
Po nabraniu sił, ruszyliśmy dalej. Droga przez Kraczkową, Malawę, Słocinę,trochę była ciężka,
bo cały czas wiał tzw. mordewind, a słoneczko dobrze przygrzewało, ale daliśmy radę,
była tylko jedna awaria (kapeć).Widząc nadchodzącą chmurę mocniej naciskaliśmy na pedały.
W parku na Słocinie uroczyście zakończyliśmy wycieczkę,każdy ruszył w swoją stronę.
Przejechaliśmy ok.60 km, jak na pierwszy raz to dużo, wszystkim radziłam ciepłą kąpiel i dużo wody do picia.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom wycieczki.
Jedź rowerem na szlak będziesz wolny jak ptak.
Barbara i Julek Podsiadło.
Data wycieczki: 2016-04-17
Autor zdjęć: Barbara Podsiadło, Arek Turoń
Przewodnik: Barbara, Julian Podsiadło

Zobacz więcej: woj. Podkarpackie - północ, KT32, Rowery, Turoń Arkadiusz, Podsiadło Barbara, Julian